Schorpioenenforum
12 november 2019, 03:50:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Parabuthus transvaalicus  (gelezen 2566 keer)
Daoud
Instar 4

« Gepost op: 25 augustus 2013, 18:15:52 »

Ik hou sinds gisteren een koppel adult P. transvaalicus in een critter-box van 30x20x20 en ze vechten als razend. De kweker had me verwittigd dat alhoewel ze bij hem samenzaten (in een even grote box) er grote kans was dat ze elkaar even zouden "aftasten" maar dit noem ik niet meer "aftasten" Undecided schuilplaats genoeg maar ze blijven vechten. Wat moet ik doen? Afwachten of uit elkaar halen? Ik vond het zo leuk dat ze al samenzaten maar dit had ik niet verwacht en ik wil geen ongelukken. Ik heb geen ervaring met deze soort.

Dank en groeten,

David

Greenwitch
Global Moderator
Geslacht: Vrouw

I'm wild and reckless; I should be acting my age.

« Antwoord #1 Gepost op: 25 augustus 2013, 22:33:49 »

solitair zetten

Ik verbeeld me niks, maar het ontbreekt me niet aan verbeelding.
Jeroen Kooijman
Forum eigenaar
Administrator
Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 26 augustus 2013, 08:28:35 »

Eens met Greenwitch, apart zetten  Wink
Voor hetzelfde geldt is de dame zwanger, dan worden het regelrechte klerelijers  Grin

Daoud
Instar 4

« Antwoord #3 Gepost op: 26 augustus 2013, 11:27:54 »

Bedankt beiden, is gebeurd!

Michiel
Adult

« Antwoord #4 Gepost op: 26 augustus 2013, 18:35:55 »

Apart zetten...anders heb je straks een zeer goed doorvoed vrouwtje

Voor al mijn foto's geldt � copyright! Wil je er een gebruiken, vraag mij dan even om toestemming.
Daoud
Instar 4

« Antwoord #5 Gepost op: 26 augustus 2013, 20:54:01 »