Schorpioenenforum
10 december 2019, 00:00:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: B. jacksonii - volwassen?  (gelezen 2017 keer)
Daoud
Instar 4

« Gepost op: 22 mei 2012, 19:06:16 »

Hallo,
Een B. jacksonii is net vervelt en ik zie nu dat het een mannetje is aan de dikke pedipalpen.
Welke instar zou hij nu zijn? Is hij nu volwassen en geslachtsrijp of moet hij nog meermaals vervellen?
Kan ik hem nu bij de anderen zetten (binnen een dikke week) of nog niet? Er zit al een volwassen man met 3 volw. vrouwen in de bak - 2 mannetjes samenzetten; mogelijk of niet?

David

Jeroen Kooijman
Forum eigenaar
Administrator
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 22 mei 2012, 19:44:42 »

Denk dat Michiel hier de expert is op dat gebied, maar voor zover ik weet kunnen mannen volwassen wel bij elkaar.
Zeker als er meerdere dames rondlopen. Wat betreft instar niveau zal hij op 6 zitten gok ik en volgens mij hebben ze geen vervelling meer te gaan als ze eenmaal de popeye armpjes hebben. Maar nogmaals Michiel zal hier een beter antwoord op kunnen geven. Wink

Michiel
Adult

« Antwoord #2 Gepost op: 22 mei 2012, 19:58:24 »

niks op aan te merken, instar 5 of 6, eenmaal popeye armpjes (mooi gesproken) = volwassen. Volwassen dieren kunnen bij elkaar, zeker met meerdere dieren. Als een man veel groter is dan de ander, dan moet je het wel in de gaten houden, die kunnen nog wel eens territoriaal reageren. Als het vechten blijft, dan kun je ze het beste uit elkaar halen...In veel gevallen gaat het goed, is een beetje proberen ook.

Voor al mijn foto's geldt � copyright! Wil je er een gebruiken, vraag mij dan even om toestemming.
Daoud
Instar 4

« Antwoord #3 Gepost op: 22 mei 2012, 20:02:28 »

Ok, bedankt beiden, ik zal volgende week eens proberen hem erbij te zetten en zien wat het geeft.

Jeroen Kooijman
Forum eigenaar
Administrator

« Antwoord #4 Gepost op: 22 mei 2012, 20:19:21 »

niks op aan te merken, instar 5 of 6, eenmaal popeye armpjes (mooi gesproken) = volwassen. Volwassen dieren kunnen bij elkaar, zeker met meerdere dieren. Als een man veel groter is dan de ander, dan moet je het wel in de gaten houden, die kunnen nog wel eens territoriaal reageren. Als het vechten blijft, dan kun je ze het beste uit elkaar halen...In veel gevallen gaat het goed, is een beetje proberen ook.

Damn laat mijn geheugen me eens niet in de steek, mag ook wel vaker gebeuren  icon_biggrin

Nosferatu
Instar 4

« Antwoord #5 Gepost op: 01 juni 2012, 20:39:27 »

Succes met alle jongen die je gaat krijgen als ze op dreef zijn Tongue
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: